Apple atakuje szwajcarski rynek

Niedawno pisaliśmy o nawiązującej się współpracy między firmami Google, Intel oraz TAG Heuer (więcej). Wiadomość o planach stworzenia Smart Watch’a przez te firmy rozeszła się lotem błyskawicy i jak można się spodziewać wszyscy czekają na premierę tego zegarka. Niemniej jednak Apple nie zamierza rezygnować ze swojego kawałka tortu i wypuszcza na rynek szwajcarski najnowszy model zegarka swojej marki.

W ostatnim tygodniu czerwca na półki sklepowe w Szwajcarii trafił najnowszy model Smart Watch’a firmy Apple. Niestety nie został przyjęty z takim zainteresowaniem jakiego spodziewała się firma. Dotychczas niejednokrotnie zdarzało się, że po pierwsze egzemplarze gadżetów Apple ustawiały się kolejki chętnych, tym razem przed sklepami były pustki.

watch-guided-tour-bb-201503

Nowy Apple Watch to nowoczesne urządzenie łączące w sobie wygląd zegarka i dziesiątki różnorodnych funkcji związanych z dostępem do sieci. Cena tego gadżetu w Szwajcarii waha się od 389 CHF, a na 17,5 tys. CHF kończąc. Różnice w cenie uzależnione są m.in. od materiałów wykorzystanych do stworzenia poszczególnych modeli. W najdroższej wersji koperta wykonana jest w całości ze złota. Co do funkcjonalności, to najlepiej zaprezentuje je poniższy film:

Choć Apple Watch dostępny jest w miarę przystępnej cenie i posiada wiele funkcji, których nie mają zwyczajne zegarki, nie cieszy się popularnością taką, jaką zakładał producent. Bardzo możliwe, że w Szwajcarii – ojczyźnie tradycyjnych czasomierzy miłośnicy nowoczesności czekają na smart watch’a zapowiadanego przez firmę TAG Heuer, który ma pojawić się na rynku już jesienią tego roku. W przypadku marki TAG Heuer, która od dziesięcioleci szczyci się jednymi z najlepszych zegarków na świecie istnieje duże prawdopodobieństwo, że także smart watch’e będą tak samo eleganckie i luksusowe jak inne produkty tej marki.

Więcej na temat Apple Watch na Szwajcarskich rynkach można znaleźć na stronie http://tech.pb.pl/4202269,88743,szwajcaria-chlodne-przyjecie-zegarka-apple