• Zegarki
  • Obsługa klienta
  • 2 lub więcej lat gwarancji
  • 2 lub więcej lat gwarancji

    Wszystkie zegarki CzasZegarki™ mają co najmniej 2-letnią gwarancję. W zależności od marki i typu zegarka, oferujemy dwa rodzaje gwarancji; oficjalna gwarancja producenta lub nasza 12-24 miesięczna gwarancja sprzedawcy. Dla każdego zegarka określony jest rodzaj gwarancji. Wszysktie zegarki wysokiej klasy posiadają oficjalną gwarancję producenta na całym świecie.

    Oficjalna Gwarancja Producenta (gwarancja ogólnoświatowa)

    Ten zegarek posiada oficjalną ogólnoświatową gwarancję producenta, opieczętowaną i wydaną przez autoryzowanego dealera w naszej sieci. Oficjalna gwarancja ogólnoświatowa oznacza, że zegarek może pozostać u autoryzowanego dealera lub w centrum serwisowym w kwestii gwarancji. Oficjalne gwarancje są zazwyczaj ważne przez 24 miesiące lub dłużej. Oficjalna gwarancja ogólnoświatowa obejmuje tylko i wyłącznie wady produkcji lub materiał, a nie problemy spowodowane błędnym użytkowaniem.

    Gwarancja sprzedawcy Czas Zegarków™

    Zegarkom, nie objętym gwarancją producenta, udzielamy naszej gwarancji sprzedawcy n a12, 24 lub 36 miesięcy (okres gwarancji podany jest przy każdym produkcie). W przypadku, gdy powstaje kwestia gwarancji, prosimy skontaktuj się z nami w celu otrzymania dalszych instrukcji.

    Gwarancja obejmuje błędy produkcji I materiału.

    Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje:
    - szkody spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem, zaniedbaniem, brakiem odpowiedniej konserwacji lub inne szkody nie związane bezpośrednio z błędem produkcji lub materiału.
    - szkody wyrządzone przez centra nieautoryzowanych napraw.
    - uszkodzenie koronki i/lub szkła.
    - uszkodzenie bransolety lub koperty.
    - zalanie niewodoodpornego zegarka (wodoodporny = 10 ATM).
    - usunięty lub zniekształcony numer seryjny.
    -Należy pamiętać, aby dołączyć dowód zakupu/gwarancji do zegarka przy zwrocie do naprawy i należy skontaktować się z nami przed wysłaniem czegokolwiek.

    Co robić, gdy istnieje problem z moim zegarkiem?

    W przypadku, gdy wynika problem z zegarkiem skontaktuj się z nami a my pomożemy Ci. Odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych!


    Niewłaściwe, systematyczne lub celowe wykorzystywanie naszych usług – w tym, ale nie tylko dokonywanie zakupów, wymian, zwrotów, uzyskiwanie odszkodowań za uszkodzenia, anulowanie, zamawianie, korzystanie z ochrony, gwarancji, reklamacji, składanie zapytań, próśb o wymianę lub wycenę może zostać odrzucone, zablokowane, zgłoszone na policję i/lub zignorowane jeśli podejmowanym działaniom towarzyszą niewłaściwe intencje.