Ubezpieczenie – Unikalna Ochrona

Nasza usługa obejmuje to, czego nie obejmuje gwarancja. Za niewielką opłatą oferujemy unikalną ochronę zegarka, która pokrywa:
  • Uszkodzenia w przypadku etui, klamry, linek, korony, tarczy itp.
  • Uszkodzone lub porysowane szkło
  • Uszkodzenia od wody i wilgoci (zegarki minimum 5 ATM)
  • Uszkodzony lub niefunkcjonujący mechanizm


Co robić, jeśli coś dzieje się z zegarkiem

Skontaktuj się z nami, a my wyślemy Ci etykietę przesyłki zwrotnej.
Wysyłka zwrotna jest w pełni ubezpieczona i bezpłatna.
Możemy naprawić lub wymienić zegarek w zależności od stopnia uszkodzenia.
Nigdy nie będziesz musiał/a za nic płacić, bez względu na obrażenia, o ile mieszczą się one w ramach naszej polityki obejmującej uszkodzenia.
Naprawy są wykonywane przez naszych biegłych zegarmistrzów z wieloletnim doświadczeniem.

Co nie jest objęte?

Nasza ochrona szkód obejmuje tylko części zegarka, które jesteś w stanie do nas wysłać. Nie wymieniamy brakujących części, takich jak diamenty czy złote klamerki, chyba że wadliwa część zostanie do nas przesłana. Ochrona szkody nie obejmuje normalnego zużycia eksploatacyjnego na skóry, tkaniny lub gumy. Nie pokrywa odszkodowania od wody dla zegarków z wodoodpornością gorszą niż 5 ATM.

Jak wykupić ubezpieczenie?

Będziesz miał/a możliwość wyboru ubezpieczenia i czasu trwania dla każdego zegarka w koszyku przed finalizacją zamówienia.

Jaki jest koszt ubezpieczenia?

Cena ubezpieczenia zależy od ceny zegarka i można ją sprawdzić na stronie każdego zegarka – niebieska ikona tarczy.


Niewłaściwe, systematyczne lub celowe wykorzystywanie naszych usług – w tym, ale nie tylko dokonywanie zakupów, wymian, zwrotów, uzyskiwanie odszkodowań za uszkodzenia, anulowanie, zamawianie, korzystanie z ochrony, gwarancji, reklamacji, składanie zapytań, próśb o wymianę lub wycenę może zostać odrzucone, zablokowane, zgłoszone na policję i/lub zignorowane jeśli podejmowanym działaniom towarzyszą niewłaściwe intencje.